pondelok 7. júla 2014

Mini new in

Najskôr som myslela, že žiadne také New in nebudem dávať, ale dnes som bola v pokušení a ... no .. neodolala som :D ..

Skoro ráno o 10-tej som vyštartovala s mamou a sestrou k zubárke na ročnú prehliadku ( Povedala mi, že keby má každý taký chrup ako ja, tak zubári nemajú prácu :3 ) . Keďže sme boli obiednané až o hodinu neskôr zašli sme do H&M. V nádeji som ta išla, že si kúpim tú dokonalú bielu sukničku z minulého článku ( tých 15€ som len tak tak nachrabala, posledné 2€ boli v 10, 20 centovkách). Nemali ju tam ! Bola som vážne zúfala, lebo som po nej túžila. Neviem, či tú kolekciu tam nemajú vôbec alebo tam nemajú iba tú jednu s tou sukňou alebo ju tam ešte budú mať. Netuším ! 

Avšak urobila som si radosť viacerými inými vecami ♥ ♥ 



1. Kabelka
Túto krásnu kabelku v staroružovej až krémovej farbe som si zohnala v New Yorkeri. V podstate som ju vymenila. Mala som krásne zlaté remienkové topánky, ktoré som milovala, ale raz som si ich obula a do opätkov sa mi spravili diery, preto som ich bola reklamovať. Musím pochváliť, že to tam išlo bez problémov a rýchlo. Povedali, že buď peniaze alebo nejaký iný tovar. Ja som si vybrala túto krásnu kabelku a vôbec neľutujem.



2. Časopisy
Prvý je z H&M , bol pri pokladni a zadarmo, tak som si ho zobrala :D ..Je po anglicky ! Ale mne to neprekáža ,nie že by som polovici nerozumela , pretože už dávno som si chcela kúpiť knihu alebo časopis po anglicky a prekladať čítať si.

Druhý je môj vysnený časopis Top Fashion, ktorý založila modelka Barbora Franeková zo Žiliny :3 . Dáávno som si ho už chcela kúpiť, ale nikdy na to nejako nedošlo. A to vychádza len 2x za rok :D . Milujem ho a to som z neho prečítala sotva 5 stránok :) 


3. Ceruzka na oči
Skôr myslím , že je to ceruzka na oči, ale hádam hej. Táto bola k časopisu Top Fashion a som za ňu nesmierne rada. Nemám k nej viac, čo povedať, pretože mám silného tušáka, že ju uvidíte v TOP 5 - kozmetika :) 


4. Plavky
Krásne modré a dokonca aj lacné plavky (10€ - 5€ spodok + 5€vrch ) môžu pochádzať jedine z H&M ♥ . Milujem ich a neviem sa dočkať, kedy si ich konečne oblečiem na kúpalisko :3


5. Žabky 
Jednoduché žabky z Kauflandu ( :D ), ktoré sú pohodlné, praktické a navyše sa mi hodia k plavkám :)



Dúfam, že sa vám dnešný krátky príspevok páčil. Čo ste si domov doniesli naposledy vy ? Aký máte názor na Top Fashion ♥ ? 

Nakoniec mi nedá sem nepridať fotku s mojou sestričkou. Ľúbim ťa zlato ;*


♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára