sobota 5. júla 2014

Today´s LOOK 14 - Little black devil


Konečne po celkom dosť dlhej dobe je tu "tudejs luk" . Trochu som sa prerátala, keďže tesne pred fotením začalo pršať, ale ja som zaliezla pod strom a vykašľala sa na dážď. Ten predsa neublíži (:

Taktiež som sa rozhodla, že budem svoje outfity pomenuvávať. Tento som nazvala Little black devil. Devil (diabol), pretože sa mi to hodilo k black (čierny). Black, pretože mám oblečené v podstate len čierne oblečenie. A little (malý) aby to nebolo také kruté ,veď čierny diabol je dosť kruté :D .

Dostala som topánky po mamine, ktoré si kúpila ešte zamlada. Dala mi ich, pretože jej sú ešte malé a ja ich využijem. Čakala som teda na ten oný deň, ktorý nastal práve dnes. Najviac sa mi k tomu hodila priesvitna blúzka bez rukávov a k tomu čierne nohavice. Takto celá čierna som to doplnila ešte čiernou reťazou, ktorá má byť síce na krk, ale mne ju tá košeľa zakryla, tak som ju s presvedčením, že to bude super dala na ruku ako náramok.

Podľa mňa celá táto čierna kombinácia vyzerá super, veď posúďte sami :)
 







Blúzka - Takko fashion
Nohavice - Gate
Reťaz (náramok) - Shana
Topánky - ???

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára