pondelok 15. decembra 2014

Vianočný TAG



Ahojte ! :3

Dnes prichádzam s vianočným tagom :)) .. 
Otázky v ňom si vymyslím skoro sama, odpoviem na ne a potom niekoho (asi 3 bloggerov) zatagujem do tohto tagu a ten niekto zodpovie tie isté otázky + popraje pekné Vianoce blogu/bloggerovi, ktorý ho/ju tagol :) ..

Je to veeľmi jednoduché a je to taký posol vianočnej nálady, ktorej je síce už všade plno, ale je kvôli čomu, veď Vianoce ♥

Keďže ja týmto tagom začínam, nemám komu popriať pekné Vianoce, pretože vám chcem popriať v osobitnom článku, preto myslím, môžme začať :))


1. Máš rada Vianoce ? 

Jasné, že mám ! :) Najkrajšie sviatky v roku ♥ .. Ak mám pravdu povedať, ja by som dala vianočné ozdoby úplne všade, na stromy pri ceste, na lampy pri ceste, na domy .. všade ! ♥ Niekedy mám pocit, že moja láska k Vianociam je až chorobná :/ :D

Ale zase k Vianociam neodlúčiteľne patria aj vianočné prázdniny a chvíle s rodinou a priateľmi ♥_♥

Väčšina obrázkov je z We heart it ♥

2. Čo sa ti ako prvé vybaví, keď sa povie Vianoce ?

No asi niečo ako toto ♥


3. Čo pre teba znamenajú Vianoce ? 

Sviatok, keď sme spolu, je pekná nálada, všetci sa snažia byť viac milý a robia si radosť dávaním darčekov iným <3

4. Ako by si vysvetlil Vianoce niekomu, kto ich nepozná ?  

Asi by som mu povedala, že pre veľkých kresťanov je to hlavne oslava narodenia Ježiška, pre niektorých je to o dostavaní darčekov a dobrom jedle a potom by som povedala môj názor na tieto sviatky.

5. Aký najbizarnejší darček si dal/a alebo dostal/a ? 

Ja neviem ani :DD ..Raz sme otcovi so sestrou kúpili taký akoby rámik, kde bolo 500€ s motívom nejakej ženskej a tam bolo napísané v prípade potreby rozbiť.. ešte doteraz tomu nechápem ...
 A ešte viem, že som raz namaľovala kamarátkam "umelecké" obrázky na takú tvrdú dosku :D :3 Kým som to namaľovala, minula som skoro celé tempery, ale bolo to z lásky no nie :3 Alebo raz som dostala plyšového macíka od najlepšej kamarátky ♥ , ale to nie je bizarné :)

6. Kedy rozbaľujete darčeky ? Ráno alebo večer ? 

Samozrejme večer :3 Do rána by som nevydržala 3:) .. Áno Vianoce nie sú síce o darčekoch, ale priznajme si to, keď už sú tešíme sa na ne a sme z nich šťastný :3


7. Nejaký špeciálny zvyk na Vianoce ? 

Myslím, že nie. Akurát že pred večerou sa vždy pomodlíme a počas večere nesmieme vstať od stola a musíme si dať zo všetkého kúsok inak nemôžeme ísť k stromčeku. Najhoršie to bolo keď sme boli deti a videli sme všetky tie darčeky a boli sme totálne ale totálne plné a museli sme do seba ešte napchať kúsok koláča, oriešok, ovocie ..

Alebo so sestrou sa po večeri rozbehneme k stromčeku, avšak tesne pred ním sa zvrtneme a bežíme do izby pre darčeky pre rodičov, ktoré im dáme a čakáme kým si ich rozbalia a až potom si rozbaľujeme my :3

8. Obľúbené vianočné jedlo ? 

Ja milujem všetko vianočné jedlo od kapustnice cez šalát po grilašky (robím sama sebe chúťky), medovníčky, ježe ♥ mňaaam ♥


9. Obľúbená vianočná pesnička ?

Tých je viac, ale asi Let it snow aj keď to nie je úplne vianočné, ale to nevadí.. Potom ešte "Do they know it is Christmas ?" a " Šťastné a veselé" .. a samozrejme mám rada aj také klasiky ako rolničky. 

10. Bez ktorého filmu si nevieš predstaviť Vianoce ? 

"Sám doma" a "Tri oriešky pre Popolušku". Jednoznačne ! :3


11. Ako si sa dozvedel/a o Ježiškovi ? 

No .. Z mojich kamarátok som verila asi najdlhšie, pretože raz sme dostali pod stromček počítač a ja som nechápala, kde moji rodičia na to vzali, tak bolo jasné, že to doniesol Ježiško.! A tak dohovárali mi kamarátky a postupne som si začala aj všímať, že nás zatvárajú do izby a ocko je na wc a pred tým tam darčeky neboli a potom sú .. :) Proste mi to postupne došlo. Ale list Ježiškovi píšem stále 3:)

12. Máš nejaké špeciálne vianočné prianie ? 

Asi si najviac prajem len aby som ja a ľudia okolo mňa boli šťastný ♥ 
A sneh ... :D A boyfrienda ♥ :D


----------------------------------------------------------------------------------------------------
 Ja ďalej zatagovávam (nemám poňatie ako sa to píše :D ) :


Baby prajem vám pekné písanie článku <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Na tento TAG som sa inšpirovala od môjho milovaného Stejka ♥


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Takže dúfam, že sa vám tento TAG páčil :) ♥ Rozmýšľala som, že napíšem článok, čo komu pod stromček, ale už je na to asi neskoro a skoro každý druhý blog robí články tohto typu :/ :) 

Každopádne vám prajem pekný zvyšok večera :3


With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára