utorok 9. decembra 2014

Najlepšie vianočné pesničky ♫



Ahojte :3

 Po kratšom čase nič nepísania som tu naspäť :) A prichádzam s článkom mojich obľúbených vianočných songov <3 .. Bude k nim aj krátky komentár a zároveň tieto pesničky patria do top 5 piesni za December :3


1. Band Aid 30 - Do they know it is Christmas ?

 Prvá pieseň mala byť pôvodne Let it snow, ale ja som proste neodolala dať túto na prvé miesto, keďže je to krásna vianočná pesnička s dobrým účelom, na ktorý som ja osobne dosť citlivá.

Band Air 30 naspieval pôvodnú túto charitatívnu pesničku v roku 1984. Tá bola určená nejakému problému v Afrike, neviem presne akému. Stala sa jednou z najväčších charitatívnych pesničiek na svete. 


Avšak ja som sa zamilovala do terajšej verzie.
Spievajú v nej hviezdy ako One Direction, Rita Ora, Ellie, Ed Sheeran ♥, Sam Smith ♥ a iný.. Je to novšia verzia pôvodnej piesne a poukazuje na jeden veľmi aktuálny problém .. Ebola.


Je to vážne krásna pesnička a ta nahrávka na začiatku videa (ako odnášajú to telo) ma dostane vždy keď si to video pozriem :( .. 

Ak o tejto pesničke chcete vedieť viac tak tu (ale je to v ang.)


2. Frank Sinatra - Let it snow

Toto mala byť pôvodná moja najmilšia pieseň ♥ A aj ju veľmi milujem vážne. Vždy mi pripomenie Vianoce, sneh a mám pri nej veselú náladu :3 .. Je proste totálne úžasná .. ♥ ♥ ♥ .. Ja som šťastná už len keď si na ňu spomeniem :3 

Poviem k nej iba - Raffaello viac než tisíc slov 



3. Baby it´s cold outside 
Túto pesničku som si totálne zamilovala už od prvého počutia v Glee (čo môžete vedieť už z minulého článku :) ). Som na nej tak trochu závislá dá sa povedať :3 ♥


4. Priatelia Vianoce - Šťastné a veselé

Minulý rok v Lidli dávali k nákupu (keď neviem za koľko ste nakúpili) CD s vianočnými pesničkami. Je to krásne CD a mám ho už x-krát prepočúvané, ale ja vážne super. Som šťastná, že ho máme a toto je z neho určite najlepšia pieseň ! :3 Spievajú ju napr.: Marian Čekovský ♥ , Peter Cmorik, Zdenka Predná, Zuzana Smatanová, Peter Lipa, Anita Soul a iný .. 



5. Douce nuit - Sainte nuit 

Tichá noc vo francúzštine je naozaj krásna ! :3 Chystám pre ňu aj osobitý článok s textom a prekladom, pretože sa mi páči viac prekladovo ako naša :) ♥



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vo všetkých popisoch som použila nejaké kladné prídavné meno, ale nečudujte sa keďže je to výber tých pre mňa naj :3 Samozrejme mám rada aj takú klasiku ako - Rolničky, All i want for Christmas is you a tie čo sú dole na obrázku <3 

Vianoce sú úžasné a všetko čo k nim patrí tiež a B.O.D.K.A. .... ! . :3 ♥

Aké máte vy obľúbené vianočné piesne ? :3 ♥ 



With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára