streda 27. augusta 2014

K&D photo


Ahojte <3 

Dnes vám chcem predstaviť úžasný blog :) .. V prvom rade sa chcem prostredníctvom tohto článku veľmi poďakovať jednému zo zakladateľov tohto blogu za design môjho blogu :) Patrí mu naozaj veľké a zaslúžené ďakujem.

Poďakovať som sa poďakovala (a bolo za čo, design je krásny :) ) a teraz vám predstavím ten slávny a skvelý blog. Nešetrím chválami, preto sa asi pýtate, čo za blog to asi môže byť. Určite vás nesklame, pokiaľ máte radi umenie a fotografovanie :)



Názov
K&D photo

Link

Zakladatelia
Mladý pár Dominik a Kika :)

Blog o 
Fotografovaní

Blog pre
Milovníkov umenia a rozličných, pekných fotiek

Design
Jednoduchý, prehľadný a krásny

Môj názor 
Blog s naozaj pekne spravenými fotkami fotenými srdcom, na ktoré sa oplatí pozrieť. "Fotografovia" majú naozaj talent ako na fotenie tak i na úpravu fotiek. Určite by ste mali blog navštíviť a začať sledovať. Vrelo vám ho odporúčam, pretože kvalitný blog sa nenájde len tak ľahko :)


Na záver vám prinášam 5 jednoduchých otázok, ktoré som položila Dominovi :)

1. Prečo ste začali blogovať ?
Navrhla nám to naša spolužiačka Dada ktorá má podľa mňa dosť veľký a úspešný blog (http://danyshe.blogspot.com/)

2. Baví vás to ?
Samozrejme že hej len niekedy nie je čas a hlavne teraz cez prázdniny keď som rád že som vôbec doma.

3. Kedy si prvý krát zistil, že ťa baví fotenie ?
Odmalička milujem fotky a bavi ma fotit. Ale intenzívnejšie som sa tomu začal venovať cca pred 3 rokmi :)  

 4. Ako dlho fotíte ?
Ja teda už zhruba 3 roky a Kika zhruba 2 roky.

5. Váš spoločný idol (Kikin a tvoj) vo fotografovaní ?
Nemám žiadny idol. Fotíme tak ako sa nám to páči :) Chceme byť originálny 


Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a blog navštívite ! :) :*

♥ ♥ ♥
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára