nedeľa 24. augusta 2014

Anjelské drobné


Ahojte ! :) 

Včera som sa vrátila z Prahy a bolo tam úžasne, ale o tom článok len chystám. Dnes vám chcem napísať o niečom inom :)



Ide o Anjelské drobné. Je to len maličkosť, ale podľa mňa je to veľmi milé a mali by sa to dozvedieť aj ostatní :) 

Počítam s tým, že väčšina, ktorý toto čítajú, radi čítajú aj knihy. Ja milujem čítanie a chcela som si už dlhšie kúpiť jednu knihu. Dnes som sa rozhodla si ju objednať. Viete nakupovanie kníh cez www.martinus.sk má výhody ! :) Vyberiete si knihu nad 10€, dáte si ju objednať, príde do vašeho obľúbeného kníhkupectva, tam ju zaplatíte a zoberiete si ju. Nemusíte ju hľadať ani behať po všetkých možných kníhkupectvách. Toto je o objednávaní, avšak ja chcem teraz písať o niečom trochu inom.

Keď si objednávate, máte možnosť nechať si sumu zaokrúhliť a rozdiel ide do nadácie dobrý anjel, ktorú určite všetci poznajú. Ja som dnes prispela 0,48€ . Ja viem je to málo, ale už viac ako 50,000 slovákov takto prispelo a vyzbieralo sa už viac ako 10,000 €. Je to skvelé, milé a zároveň neskutočné :) Dobrý ľudia stále sú <3 

Chcem vás podporiť aby ste pri najbližšej kúpe knihy radšej objednávali cez net a nechali tých pár centov dobrému anjelovi :) Ak si chcete o tom prečítať viac tak tu.


Prajem vám pekný zvyšok dňa a v najbližšej dobe sa chystajte na článok z prahy :)

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára