sobota 12. októbra 2013

Menší výlet do prírody

Dnes sme mali menší rodinný výlet do prírody alebo skôr na hrad. Bolo to tam okúzľujúce. Keď si na všetko spomeniem (na to slnko, krásne sfarbené  koruny stromov, vietor, ktorý sa hral s mojími vlasmi..) chcem sa tam vrátiť. Bolo to tam úžasné, magické. Niekedy sa mi pri pohľade na tú nádheru zastavilo srdce a vnímala som všetky pocity, vnemy. Milujem to ! Také precítenie s prírodou. Ak chcete ísť niekde do prírody na túru, prípadne si pozbierať pár hríbov, určite choďte na Lietavský hrad. Urobila som veľa záberov z prírody aby som si to všetko dobre zapamätala a ja vám ich tu teraz všetky dám :33 .. Dúfam, že sa budú páčiť :)























Pozostatok erbu Bebekovcov :33 










Tam vzadu je Žilina :3








                                                              Táto fotka sa mi fakt páči :33 ♥





















                                                          Táto fotka ma SWAGG :D :D :D






♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára