sobota 8. júna 2013

8.Kapitola

 Prepáčte, že som dlho nepísala, ale tu už máte novú kapitolu :333



Večer som ešte poslala Oliverovi dosť smsiek tipu :
☻ Oliver prepáč mi to !
Aj keď nechápem čo zlé som urobila...  Ach tí dnešný chalani..
          ☻ Prosím zavolaj !
          ☻ Prečo si odišiel a odpíš už !!
Až na druhý deň večer mi napísal...
Dáme stretko v Lučke ! O 15:00 ťa čakám v kantíne.. potrebujem si ujasniť pár vecí !!!
                                                                                                -Oliver

Táto sms ma dostala.. ,,Potrebujem si ujasniť pár vecí !! " Čo si chce sakra ujasňovať.. Nič som neurobila.. Veď ani nie som jeho dievča (čo by bolo super... Ale nikdy tak ako Marekove ♥ ) .. Aj tak nechápem, že ujasniť si pár vecí ?! Ako keby som ho podviedla.. Nevadí.. Mala by som zavolať Barči .. Síce neviem načo, ale zavolám jej. Skúšala som sa jej dovolať ale márne. Po čase som sa už na to vykašľala... Večer, tesne po tom ako som zaspala, sa mi sníval sen o Marekovi a Tobim, Barči. Bol to hrozný sen. Barča sa z nepochopiteľných dôvodov bozkávala s Tobim a Marek ich načapal. Chudák Marek.. Ja som tam stála len tak.. Nikto si ma nevšímal.. Ale bolo to zvláštne.. Mala som z tho divný pocit.. Asi o piatej ráno som sa zobudila a už nezaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára