utorok 20. októbra 2015

NigaHiga | Youtube_week



Ahojte! :)

Dnes prichádzam s ďalším článkom (youtuberom) z radu Youtube_week. Minule včera som písala o mojej milovanej My life as Eva a dnes to bude môj ďalší miláčik - NigaHiga. Čítajte ďalej a dozvite sa viac a tomto mega úžasnom youtuberovi! :)  



NigaHiga je ďalší americký anglický, či kde to žije youtuber, takže pochopiteľne rozpráva po anglicky, takže je samozrejmé, že tí čo moc tento jazyk nevedia si ho nemusia ani púšťať (youtubera nie jazyk), pretože jeho veľká nevýhoda je, že rozpráva strašne rýchlo, niekedy problém porozumieť mu dokonca i ja (pff akoby som bola nejaký angličtinársky guru). Hm a moja nevýhoda je, že píšem dlhé vety a potom sa sama v sebe strácam... 


Skutočným menom Ryan Higa točí svoje prevažne komediálne videá už od roku 2006 a momentálne má presne 15 416 290 odberateľov. Ja myslím, že je to dosť nie? Mám veľmi rada jeho videá, pretože ma vždy a zaručene pobavia. Avšak musím dodať, že on nie je ani zďaleka taký ako My life as Eva. Obaja sú kvalitný a vtipný, ale Eva srší väčšmi dievčenským vtipom, ak ma chápete :) 

Ryan "založil" asociáciu s názvom vyššie vo videu o Ice bucket challenge :´D

Higa robí videá ako - movies in minutes, Dear ryan (výzvy) , I dare you, Skitzo a iné... Vo viacerých videách ho sprevádzajú priatelia alebo mu aspoň s videami pomáhajú, čo len zlepšuje efekt. :) Tiež musím spomenúť, že má svoju skvelú appku, ale nespomeniem si teraz ako sa volá, hádam mi to niekedy odpustíte. 

Tohto úžasného youtubera môžete nájsť na -

Chcela som už písať rovno o videách (myslela som tým pridať ich), ale musela som sem šupnúť ešte túto fotku, veď uznajte, nejde jej odolať :D ♥ ♥ .. Pridám sem tri moje obľúbené videá, ktoré proste musíte vidieť, hlavne to prvé, takže už ani nečítajte a púšťajte :P




Ukončila by som to asi týmto - Každý, kto si trúfa, že mu bude rozumieť... bežte na jeho kanál, hoďte mu odber a sledujte ho, pretože on fakt stojí za to :)
"TEEHEE" 
- NigaHiga

P.S.: Pozdravujem môjho milovaného Jakubka, ktorý mi Ryan-a ukázal ♥

2 komentáre:

  1. Tohohle youtubera neznám ale může být fajn z těch videí co jsi sem dala :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super, len si ich pozri viac a zaručene sa pobavíš :) ďakujem za komentár :)
      -AA

      Odstrániť