štvrtok 8. mája 2014

Niki Přibylová

http://nikolapribylova.blogspot.cz/#_=_

Niki Přibylová

 Úžasne šialená a vtipná blogerka s dobrými úmyslami.  

Podarilo sa mi urobiť interview s jednou úžasnou blogerkou, ktorá je priateľská, šialená. Jej humor si určite zamilujete !  Mňa zaujala humorom, ale po tomto rozhovore som zistila i to, že má obrovské srdce ♥ ! Prečítajte si nasledujúcich 19 otázok ohľadne jej blogu, snov a priateľov. Prajem pekné čítanie !
 

1. Malá otázočka na začiatok.. Ako sa máš ? :))
Sama nevím.. Je teď bouřka a já se jich moc bojím. Jednou jsem si oblíkla gumový boty, abych nebyla vodič !  :'D Vážne se bojím :'D ale jinak jdem nadšená, protože se cítím jako celebrita ! :DD
2.  Tak dobre celebrita, ubezpečujem ťa, že búrku prežiješ ! :'D .. Ale k otázkam .. Prečo si začala blogovať ? 
Vždy to byl můj velký sen :)  a jednoho dne jsem se rozhodla ,že ho zrealizuju . Hodně bych v životě chtěla pomáhat lidem ,co mají nějaké problémy . Chci aby lidi věděli ,že jsem tu pro ně a že se mi můžou kdykoliv svěřit .. a s touto myšlenkou můj blog vznikl.
3. To je sladké :) .. Takže  spresni na čo je tvoj blog zameraný.  
Poukazuji na problémy  ve společnosti . sebepoškozování ,homofobii , rasizmus ,snažím se lidi podporovat v jejich snech . hodně píšu taky o svém životě ! :))
4.To je vážne pekné.Máš pekný cieľ :) .Ľutovala si niekedy, že si založila ten blog ?
Asi ne :)) Ale mí  kamarádi určitě ano ,protože často nemluvím o ničem jiným ! 
5. To poznám .. Tiež im  o niečom poviem a oni zvyknutí sa usmiať a ignorovať :'D .. Dostávaš nejaké správy ohľadne tvojho blogu ?
Poslední dobou hodně často ! Je to nepopsatelný pocit !
6. Otázku  Aké máš z  nich pocity? škrtám :D . Môžeš nám tie správy trochu popísať, o čom sú?
Pardon ! :D Ted se  podrž ,ale pár lidí mi řeklo ,že jsem jejich vzor ! Vždycky se u toho rozpláču !! Ale asi nejčastěji jsou to zprávy ,kde mi lidi chválí můj smysl pro humor nebo píšou o rady ,když mají nějaké trápení :))
7. Máš aj ty nejaké  obľúbené blogy ? :))
- bronxy.blog.cz ! Ronnie naprosto miluju ,její způsob psaní je impozantní !! a pak mám moc ráda blog Simči Porubské - lyanellebeast.blogspot.cz ! Je to velice milá a krásná dívka ! pamatuju si jak jsem brečela jako želva ,když mi poprvé napsala. 
8. Ste kamarátky ? :))  
 Nevím jestli bych řekla kamarádky ,ale často si lajkujeme fotky a statusy :'D
9. Keby si nám mala povedať kto viac sleduje tvoj blog, boli by to kamaráti a známialebo neznámi ľudia ? :))
Asi spíš cizí :))
10. Gratulujem, práve  si napísala najkratšiu odpoveď v celom inteview :DD ... Čo rada robíš vo voľnom čase ?
:'D ! ráda čtu ,poslouchám muziku a volám si se svým nejlepším kamarádem Maxem ! Tímto ho i zdravím ! ( chce bejt taky celebrita ) :DD 
11. Uú .. Tak nám o  ňom môžeš niečo povedať :D Maxo týmto ti odkazujem, že si sa práve stal mini celebrita na mojom blogu ! :))
! Je to naprosto úžasnej kluk s krásnými a přesto jednoduchými sny ! V mnoha směrech ho moc obdivuji ! Je opravdu milej a hlavně krásnej !!!!! :3 škoda ,že bydlí tak daleko :´( ale i tak nám to nebrání být nejlepšími kamarády navěky !  :)
12. Zlaté :)) .. Okrem  neho máš veľa iných kamarátov alebo dávaš prednosť užšej vrstve tých naj ?
mám hodně kamarádů :) ! Nedělá mi vůbec problém se seznamovat . Jednou jsem na přeplněném nádru zařvala na nějakýho krasavce ,že vypadá jako Robert Pattinson .. chudák na mě koukal vyděšeně ! :D od tý doby jsme kamarádi ! :'D Ale i přes to mám okruh těch nej ! :) speciálně jmenuju Lukáše ,Káťu a Anču ! :33 miluju je!
13. To musia byť  šťastný ľudia, keď sa s tebou kamarátia :)) .. Čo plánuješ v najbližšej budúcnosti ?
Jsou to spíš chudáci ! no ! sbalit Lukáše ! :'DD To je ted můj úkol číslo jedna !  
14. A Lukáš je ? :DD
můj budoucí manžel !:DD jestli tohle bude číst ,tak je to můj konec !:'DDDDDDD
15. Dobre to je tvoja  blízka budúcnosť a aký je tvoj veľký sen ? :)) 
Moc ráda bych cestovala okolo světa a měla přednášky o pozitivních myšlenkách , které vám od základů změní život . Chci vlastně dělat to ,co dělám ted ,jen ve větším rozsahu . Chci se usídlit v Anglii a adoptovat si dítě z Afriky :) Nechci žádnej přepych nebo tak . spíš jen malej útulnej byteček se spoustou kytek a pozitivní energie :3 
16. To je naozaj krásne :)) ♥ . A ku koncu tu mám ešte otázočku :) Nebojíš sa výziev?
 nope ! :D pokud se nejedná o jezení pavouků ! :D
17. Mám tu jednu pre teba. Pozorne čítaj. Musíš urobiť video kde tancuješ a spievaš o Maxovi na pesničku Miley Cyrus - #GETITRIGHT. A potom to musíš uverejniť na svoj blog. Tak čo trúfaš si ? :'DD
To je šílený ! Líbí se mi to !  :'D
 18. Takže ideš do toho ? :))
Samozřejmě ! :3
19. Odpovedala si  všetko na čo som chcela, takže interview je pri konci. Veľmi pekne ti zaň ďakujem a dúfam, že časom budeme ako blogerky spolupracovať :))
To já moc děkuju ! Opravdu jsem si to užívala ! ♥



 Facebook: Niki Přibylová 

♥ ♥ ♥
 
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára