nedeľa 8. decembra 2013

TOP 5 - kozmetika - November

I keď o dosť neskoro vám prinášam TOP 5-ku kozmetiky na mesiac November :) 

1. Lak na nechty- Claudia Rovell
 Musím povedať, že tento lak je fakt úžasný ! Má krvavo-červenú farbu a pôsobí tak elegantne. Nikdy som nevidela lak s tak úžasnou farbou.. Milujem ho ♥


  


2.  Púder - Avon

Skvelý, guličkový púder od AVONu  je jemný a zanechá líčka prirodzene červené. 
Ja osobne si ho nanášam na lícne kosti v smere úsmevu. Čiže usmejem sa a nanesiem v tom smere :)



3. Balzám na pery - Labello
  
A zas je tu môj úžasný balzám na pery Labello. Tento je navyše trblietkavý a keď si ho nanesiete zanechá perfektný dojem ..




 
 4. Očné tiene- EYESHADOW

Tieto očné tiene nemajú nejakú zaručenú kvalitu, keďže boli kúpené len v nejakom čínskom obchode. Ale zatiaľ sú odolné a farbia výborne. Skoro rovnako ako nejaké drahé za x eur. Dokonca sa dajú aj odlepiť (áno tak toto je čínska kvalita :D ). Ja osobne som si ich poodliepala a nalepila podľa svojho vkusu :) ...



 5. Krém na ruky- AVON Care

Je super mať po ruke krém na ruky. Často sa mi stáva, že mám suché ruky a verte mi je to neskutočne nepríjemný pocit. Tento krém sa rýchlo vsakuje a pôsobí i na nechty ..





♥ ♥ ♥






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára